fredag 28 januari 2011

yesbox

tjenahallåhej! klockan är nu 18.33 och jag har just ätit min favoritmat,´tacos! jag tror jag skulle kunna leva på det, frukost lunch middag. jag älskar fredagar, vi börjar med HK, däe vi gjorde någon typ av kycklingwook med ris, rikigt gott! sen 45 min no, lunch, bild och sen slutar vi 13.25 ! det kallar jag slappt. fick mitt första betyg i bild idag på en teckning, jag fick G, hehe jag har aldrig varit speciellt konstnärlig.. jag skriver inte så vackert kan jag lova, moa sa en gång ; haha hur kan man äns skriva sådär?! :D 
så ja.. 
ikväll drar jag till johannes med albin daniel karolina och william och sover där.. det blir kul, som vanligt! vi ska blandannat se Paranormal Activity 2. vi såg även första filmen där, det vart en kväll med mycket skrik och skratt.. 
hörs senare, hej

OUTFIT

skjorta, vila
jeans, cheap monday


WOOKEN VI GJORDE PÅ HK:N


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!