måndag 24 januari 2011

eres hermoso

nu har jag just kollat klart på avsnitt 3 season 8 på one tree hill. jag vert helt överlycklig när jag såg att åttan har kommit till sverige, så jag kollar på kanal5:s play ! underbart. det som är så fint med one tree hill är det att de har allt! gråten, skratten, saker som får en att känna igen sig, saker som får en att tänka efter. i avsnittet jag såg idag så var det ett par som vart skjutna, en överlevde men en hamna i kopa ( kåpa ?)
kunde inte hålla mig ifrån tårar.. aja, idag på skolan hade vi skridskor, men till min lättnad var jag i samma grupp som robin, som är kung på skridskor och spelar i öik så jag hängde bara i han, haha! eller ja, ramla gjorde jag också. jag hatar skridskor och längdskidor, men om jag var tvungen att välja så skulle jag nog välja skridskor ändå.. det är inte lika bökigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!