lördag 22 januari 2011

and we dont know how we came in to this mad situation

jaappp, så var man hemma från en dag med JH. det var roligt och bra träning som vanligt! nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen går jag och mia och äter middag hos mormor. sen lite senare ikväll så åker vi vidare till min mamma och sover där, ungefär så ser min lördag ut.
det är helt sjuukt vad helgen går fort alltså! nu är det lördag eftermiddag och jag kommer knappt hinna blinka innan jag vaknar upp försent imorn och så är det söndag, fick vi inte just helg eller? aja, de suger.
fick också reda på idag att frösön ville låna med mig till sundsvall på en cup en helg i februari, de skulle va huuur kul som helst. jag hoppas verkligen de går igenom !
hare bra så länge, hörs hej

en bild med mitt älskade JHlag någon gång 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!