måndag 3 januari 2011

LISTA

Är du kär? nej !
Är du en sportfåne? nja, sportfåne och sportfåne, jag älskar de jag håller på med, fotboll
Är du likgiltig? Nej, det hoppas jag inte.
Är du röksugen? aldrig
Är du rik? nepp
Är du fattig? Nej
Är du trött? ja, är trött ganska ofta!
Är du shoppingsugen? yes
Är du töntig? haha ibland
Är du ressugen? JA, skulle vilja ta mig till något varmt ställe, är less  på kylan här hemma!
Är du skolsugen? inte alls
Är du irriterad? ja, min lillebror har retat upp mig.
Är du festivalsugen? absolut, eller om de skulle vara sommar så!
Är du alkholsugen? nopp
Är du saknad av nån? jag tror det =)
Smeknamn? ja, de vanligaste är corran. men cornie, corny, corris, nailje, conny, blelli ( haha pappa säger de jämt)
Bästa åldern? jag tror att 18 är den bästa åldern, då är man myndig och fri.
Bästa tidningen? Veckorevyn
Hur sminkar du dig? Mascara, puder, rouge
Höstens accessoar? halsduk, stora ringar
När stal du senast något? tror inte jag har stulit något
Hur många timmar sov du inatt? 4 - 5 , men somnade senare om så ja vet inte
Vilken film såg du senast? american pie
Vilken internetsida besökte du senast? facebook
Vad sa du senast till vem? ja juste.. till johannes
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från emelie, okej :) <3
Vad gjorde du i förrgår? var med thea & clara
Vad har du gjort idag? vaknat, tandläkaren, somnat, lunch, somnat, packat, åkt till mamma, ätit middag
Vad ska du göra idag? åka till min storasyster en sväng
Hur många msn-kontaktetr har du? strx över 100 tror jag
Vilket land besökte du senast? finnland? haha
Hur många snälla känner du? många!
Vad såg du senast på tv? skidor
Vad är det för märke på din dvd-spelare? min egna sitter fast i tvn.
Senaste köp? kebab
Vad har du dåligt samvete för? - ..
Vad har du för skor? dom som jag använder just nu är minna svarta björn borg och ett par svarta skinn låga
Vad har du på dig nu? jeans, tröja, väst
Vilken musik har du lyssnat på idag? ganska mycket petter idag!
Skulle du säga nej till sex idag? japp
Är du vegitarian? verkligen inte
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? japp, till pappa
Vad heter dina kusiner? johan, ida, patrik, mikael, per, malin
Är du feminist? - ??
Vad drack du senast? måltidsdryck
Gillar du att laga mat? ja, om jag har mycket tid!
När sjöng du senast? haha de gör jag väl lite titt som tätt
Håller du det städat? nja, de kan jg nog inte påstå..
Vad gör dig lycklig? mina fina vänner!
det smink jag använder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!