söndag 16 januari 2011

genom eld

nu är det söndag, och jag har vart vaken exakt en timme och 35 min. för er som ville veta de, haha. gårdagen spenderades ronja, hon sov även över här. det var en av dom godaste lördagarna på länge, först åt vi tacos till middag, en av mina favoriträtter, sen åt vi upp en skål med godis, sen gjorde vi chockladpudding samt chips och dipp.. haha, var huuuuuuuuuur mätt som helst, men gott var det! sen för att fördriva tiden lite så tog vi lite oseriösa kort med oseriös sminkning, kul var det iallafall. vi kollade även på ps. i love you & supershjältarna! bra filmer de där.
gårdagens outfit

skjorta, jc
jeans, cheap monday



om ett litet tag ska jag till kyrkan HEELA dagen för att vi har konfirmations träff några timmar. nu känns de lite segt men de kommer säkert bli hur kul som helst som de alltid blir. sen direkt efter har jag träning, eller ja den börjar när inte jag är klar med kyrkan så vi får se om jag hinner dit. ha en bra söndag hörs hej




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!