onsdag 26 januari 2011

metropolen!


  kom hem för en liten stund sen, direkt när jag kom hem tog jag mig lite av mina favoritfrukter, banan och blodapelsin och kollade på fuskbyggarna med pappa. helt sjukt vad de finns för hemskt folk!! ljuger om att dom ska bygga hus och sen bygger dom de aldrig och får massa pengar.. uscha. idag tränade vi på metropolen, har aldrig rikigt gymmat förut, men de var faktiskt kul! kändes väldigt bra när man var klar med de hela, och vissa saker var vääääldigt jobbiga. som tillexempel ben och vader oh triceps.  imorn har vi längdskidor på idrotten, NEJ!!! jag tycker verkligen inte om längdskidor, det är så bökigt, segt och tråkigt. nu ska jag gå och duscha, och sen ska jag lägga mig och sova! det ska bli rikigt skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!