söndag 16 januari 2011

we dont sleep when the sun goes down

kom just hem efter en liten kvällsträning. har spenderat hela dagen i kyrkan pga att jag just nu håller på med konfirmationen. vi har i princip sjungit hela dagen, helt ok förutom att alla dom här psalmerna går så högt så de låter förjävligt, så jag sjunger mörkt istället, men de låter inte bättre de.. med snabba puckar så slutade gustjänsten sju, och då började min träning, så de var bara att kuta till jämtkrafthallen och byta om. nu ska jag ta mig en rikigt varm dusch och sen ska jag titta på one tree hill. egentligen vill jag inte de, för jag har bara 2 avsnitt kvar på sässongen och sen vet jag inte om de kommer någon åttonde sässong så de kan vara då två allra sista. buhu. jaja, morgondagen kommer bestå av skola, ner och uppackning och träning, en helt vanlig vardag. hörs hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!