onsdag 19 januari 2011

sometimes i wonder how you stay so sad when you are so beautiful

hejsansvejsan! kom hem för en liten stund sen och jag har just ätit middag.
idag hade jag musik som första lektion, och vi skulle lära oss hur man spelade piano, har aldrig provat spela något intrument så, eller ens försöka lära mig för jag haar alltid tyckt att de sett så svårt ut. men det var inte så svårt som jag trott, ärligt talat var det ganska enkelt. så jag valde musik på elevens val för att försöka lära mig en låt med wakey!wakey!
ikväll är planerna att plugga engelskan som är till imorgon, och kanske åka till min syster en sväng.
åh vad jag längtar till lördag, har JHträning med mitt underbara lag. och sen sover mia hos mig. blir bra det!
hare bra, hej

bjuder på lite bilder från idag






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!