torsdag 6 januari 2011

hotel Z

hallå där! har just kommit hem från ett rikigt kul dygn med härliga personer, Michaela, johannes, albin, daniel & mia en sväng! började med att jag tog bussen in till stan och gick på stan med michaela, sen gick vi upp till hotellrummet där albin och johannes befann sig. vi skulle ju sova på hotell Z senare på kvällen, johannes pappas hotell! sen gick vi en sväng till och sen till mickan och packade ihop de sista. sen gick vi tillbaka till hotellet och hämtade upp johannes för att äta kebab. hur gott som helst! haha sen gick vi och köpte godis på hemmakväll, som skulle räcka hela kvällen, slutade med att vi köpte lösviktsgodis för 150 kr.. sen gick vi och mötte albin, daniel och mia för att kolla på bio, the tourist! jag tyckte den var bra, helt klart! men liiite krånglig att förstå, skulle behöva se den igen. sen åkte mia hem och resten gick upp till hotellrummet för att sedan spendera hela natten där! vi fick till en riktig toppen kväll/natt/morgon där! ungefär klockan 4 kollade vi på film och alla vart trött så vi skulle till och sova.. men när vi väl skulle sova så gick de inte så vi satt oss upp igen och de slutade med att vi somnade halv 7.. klockan tio på morgonen var det dax för hotellfrukost, bara att ta sig upp, 3 ½ sovna timmar alltså. sen runt halv två gick jag och michaela hem till henne och var heelt slut. trötta och ofixade låg vi på sängen och mös. som om de inte var nog med 2kg godis och kebab så gick vi och köpte chokladpudding. kvart över fem tog jag bussen hem, och nu är jag hemma färdigäten och klar. blir nog en tidig kväll ikväll!
tack allihopa för underbara timmar




en av världens godaste maträtter


fick med mig en borste hem från the body shop


jag älskar dig!

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!