söndag 30 januari 2011

trötter

såhär ser jag ut och såhär känner jag just nu! har världens huvudverk och har ingen lust att kliva upp.. borde egentligen göra en masssa saker, som tex äta frukost, plugga, packa, städa ihop.
ikväll har jag träning, men jag vet inte om jag ska gå, igår kväll när jag skulle sova tror jag att jag hade feber, frös som en toker och huvudet höll på att sprängas. så vi får se.
idag vaknade jag halv elva, och nu är klockan halv två. så jag har spenderat min dag hitills i sängen, det är det ända positiva med söndagar, att det är slappdagar. annars tycker jag verkligen inte om söndagar, dom för en sån negativ stämning, dagen innan skola, packadag, lite ångest över en heeel veckas skola igen.
aja, nu ska jag sluta klaga och ta mig i kragen och äta frukost/lunch.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!