onsdag 16 februari 2011

skum lista

Vad har du för TV-kanaler?  haha jag har ingen koll!

Har du åkt moped någon gång? yesbox :)

Har du busringt någon gång? haha ooja!

Har du fått felparkeringsböter? är inte så gammal ännu

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? jag har inte gjort det, men skulle KANSKE kunna tänka mig det. skulle vara en rejäl upplevelse!

Vilken är den plats längst bort som du har besökt? jag vet faktiskt inte ..

Vilken är din favorit bland tecknade serier? jag ser inte så mycket på tecknade serier.. men jag måste nog säga att favoriten är.. haha nej jag kommer inte på nått. men jag gillar disney chanel

Kan du alla orden i nationalsången? verkligen inte :/

Badkar eller duschkabin? duschkabin

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? hmmm, i rymden finns inga stjärnor

Chips eller popcorn? CHIPS, lätt

Vilken färg på läppstift använder du? väääääldigt sällan jag använder det, men jag gillar rött

Apelsin- eller äppeljuice? apelsin

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? med thea och mia på kina :)

Favoritchoklad? marabou

När röstade du senast? haha i skolan vilken korv som är godast, kokt eller grillad

När åt du en hemodlad tomat sist? jag vet inte?

Har du vunnit en prispokal någon gång? ja de har jag, flera stycken.. när jag spelade pingis!

Klarar du att tanka själv? jag är under 18, så ingen bil för min del

Har du beställt något från exempelvis TV-shop? nepp

Pepsi eller Coca Cola? coca cola

Vad var det senaste du handlade? som jag handlade för mina pengar, ett linne :)

Har du kräkts offentligt? jag tror inte det

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? ja

Har du ringt något betalnummer? va?

Kan man vara vän med sitt ex? ja absolut!

När besökte du ett sjukhus senast? det kommer jag inte ihåg :O

Hade du mycket hår som liten bebis? haha ingen aning!
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? ett som karolina och mia pratar på för två år sen :)

Vad har du i din väska? massa skrot, nycklar, smink och sånt

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? lyssnar på musik, eller varför inte kvällssmsa lite :)

Vad är du tacksam för idag? jeansen jag fick av mamma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!