söndag 6 februari 2011

HOME

nu är jag hemma från en underbar helg med konfirmationen, fasen vad roligt vi har haft alltså. vi har åkt skoter & hundspann, ÄTIT typ varannan timme, skrattat och sjungit.
jag har aldrig åkt hundspann förut, men jag måste säga att det var väldigt mysigt och roligt.
menmen, som man alltid säger och som är så sant. borta bra men hemma bäst, det var skönt att få komma hem och veta att man får somna i sin egen säng. ´









just nu känner jag mig kanske huuuur stressad som helst, min vecka  kommer till största del bestå av PLUGG PLUGG PLUGG. hela förra veckan var jag sjuk och då missade jag : en inlämning till svenskan som jag inte är klar med, en engelskaplanering som jag inte är klar med, ett prov i matte och ett prov i engelska + en viktig redovisning i NO.. kändes väldigt jobbigt faktiskt.

sen blev det just klart att jag ska följa med Frösön till sundsvall på en fotbolsscup i helgen, FYFAN vad roligt. är rikigt peppad för det, tycker det ska bli huuuur kul som helst. jag spelar ju engentligen med Ås men frösön ville låna in för dom har ingen målvakt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!