tisdag 15 februari 2011

like you like you i like you

idag har vart en rikigt skön dag, vi har nämligen kärleksvecka på vår skola!! och det innebär att våra lektioner har vi tema kärlek på, så vi får göra annat men oftast inom ämnet. så allt blir slappare och mysigare!
igår var det ju alla hjärtans dag, och då gjorde vi kort, jag fick ett gulligt kort av mia :) vi slutade klockan ett idag och då gick jag hem och satte mig vid datan, kollade då på http://www.storsjoyran.se/ och såg vilka UNDERBARA artister de kommer till årets yran. HERRREEEEGGGUUUUD vad jag längtar, håkan hellström, daniel adams ray, fiona rebecca, lykke li, adrian lux, marina and the diamonds & veronica maggio är mina favoriter.. men de kommer ju bara mer och mer artister hela tiden.
sen åkte jag till stan en halvtimme och sedan vidare hem till mamma, fick med mig linnet som jag har på mig i bilden under. sen hade byxorna som jag beställt kommit, men jag vet inte rikigt om jag ska behålla dom, var inte lika ljus som jag förväntat mig.. och jag har nästan exakt likadana, meeen dom var grymt sköna! aja, vi får se hur det blir.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!