tisdag 22 februari 2011

22

hallå! för en liten stund sen gick mia och william hem, dom var här och vi kollade film :) olagligt vis kom vi på att vi ville ladda ned Sunes jul, och medans den laddades ner tänkte vi kolla på Hot chick, min favorit film när jag var liten.. men vi hann bara med och kolla på den, för den hann inte ladda ned.. men det var trevligt, förut tyckte jag filmen var ascool och jag ville vara exakt som dom, men nu är den bara rolig, vi fick oss många små skratt :)
idag efter skolan hade vi konfirmationsträff.. då vi pratade om ilska, och sånt. det brukar vara ganska roligt på dom här träffarna men den här gången var det bara drygt faktiskt.. nu ska jag gå upp oh fika nått och sen gå och lägga mig rätt så tidigt, även fast jag har sovmorgon imorn, kan vara bra. imorn är det exakt en vecka till jag fyller 15 också, de ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!