tisdag 1 februari 2011

"lungt och stilla, med lite vågor som hoppar fram då och då"

haha åh vad jag älskar maria montazami, hon är så grym. idag är jag sjuk för andra dagen..
jag hoppas verkligen att jag blir frisk till fredag då vi ska åka på konfirmationsläger.
jag fick en bra början på dagen iallafall,när jag klev upp och skulle ta datan så låg det ett litet medelande på datan :
annars har min dag varit sig ganska lik sig igår, kollat på 3an hela dagen.
hade inte så mycket mer att säga, hej

1 kommentar:

  1. sv: det ända jag lagt ut är dessa två bilder :http://emmadenblonda.blogg.se/2011/january/behind-the-scenes.html#comment
    Sen så finns det massor av bilder på min facebook. Dock inte dom fotografen tog. Kanske lägger ut dom sen någon gång =)
    kram

    SvaraRadera

alltid trevligt med en kommentar!