söndag 27 februari 2011

ojoj

HEJ!
förlåt för uuurkaass uppdatering, men jag har helt enkelt inte haft tid ellet lust. men nuså! jag har haft en riktig TOPPENhelg.
jag har ju inte skrivit nått sen onsdags, så jag kan ju börja med att bjuda på en bild på ..

i torsdags var jag och mia på stan, då fick jag med mig det här hem :

                           <--- tröja  från jc. mitt tredje busskort ^. BILJETT TILL OSKAR LINNROS --->
ja längst till höger ser ni biljetten till oskar linnros, för jag thea mia och clara ska nämligen dit den fjärde mars, två dagar efter min födelsedag, och på claras födelsedag, det kommer bli GRYMT !

i fredags bestämde jag lotta och mia oss för att köpa biljetter till musik direkt, som var på kvällen. så de gjorde vi, det var riktigt mysigt, och det var väldigt blandad musik, både mycket bra och lite musik som inte riktigt ´är min musiksmak, som tex hårdrock.
innan vi åkte in \ /

efter det åkte jag mia & lotta hem till mig och kollade på beck, levande begravd och åt chips och dipp och bara myste lite. efter filmen var slut åkte mia hem, och lotta stannade för att sova över. vi gick ner och tände lite ljus och kollade på en till film, mysmys. sen vart det lördag och vi gjordé inte så mycket, vi åt frukost en vääääldigt lång stund, en riktig helgfrukost! sen gick vi ner och gjorde i ordning oss , tog lite kort som komemr strax och sen åt vi lunch, efter det kom min kära syster och hämtade  oss och vi åkte till brunflo. och som planerat så följde jag med lizette hem för vi skulle ha myskväll. så vi lagade tacos och kollade på melodifestivalen, sen sov jag över där! idag väckte lizette mig runt elva, då hjälpte hon mig med min svenskabok, så hon läste högt för mig, vi ska göra en reccision i veckan så jag måste läsa ut den, och de gjorde vi idag. TACK FÖR HJÄLPEN!!
ja, ungefär så har min helg sett ut, om en halvtimme ska jag träna.. var inte så pepp på det, är ganska trött faktiskt..
hare bra, pussssss

några av bilderna på mig och min fina lottis

lockade först hennes hår

och sen nått sånt här hihi








1 kommentar:

alltid trevligt med en kommentar!