onsdag 16 februari 2011

jag är högt över molnen

min dag har varit schöööön. första lektionen musik, vi pratatade och spelade gitarr.. jag lärde mig spela jätten jorm, synd bara att de bara var jag som tyckte de var bra? men ändå ville min musiklärare att jag skulle spela det på sommaravslutningen, hm..
efter det hade vi NOlabb och vi pratade om dna och sånt. LUNCH. sen NO då vi pratade om könsorgan.. sen svenska, då vi hade tjej och killfrågor, sen elevensval då jag har musik.. efter skolan gick jag till pappa och packade ihop lite inför helgen, ska nämligen till föllinge med JH. helt ärligt var jag inte så jätte peppad för det, jag har haft fullt upp varje helg, inte en ÄNDA sovmorgon på hur länge som helst :( men, det ska bli roligt ändå!
sen tog jag bussen till stan och träffade mamma, och sen åkte vi hem. skulle egentligen gymma idag, men jag känner mig inte på topp.. så jag måste hoppa det.
ha en trevlig kväll, hörsshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!