fredag 18 februari 2011

blåbärsoppa

har inte kunnat bloggat för hela min gårdag har jag legat i sängen och kräkts... stannade alltså hemma från skolan och jag är hemma idag också men mår ändå bättre!  skulle egentligen åka till föllinge med JH idag, men det vart ju inget av med de :/
nu ska jag sluta klaga, jag lever ju!
jag har blivit heeelt beroende av jag kommer - veronica maggio , den är underbar! och sen att veronica kommer på yran, så sjuuuuukt grymt. jag längtar så jag vet inte vad jag ska ta mig till . yran, sommarvärmen, storsjöcupen, bada&sola, sena utekvällar, sommarkläder, fotboll utomhus.. istället för kalla och mörka tider, då man måste ha på sig så mycket kläder och man blir förkyld hela tiden.. sommaren 2011, vilken sommar det kommer bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!