söndag 20 februari 2011

återhämtningsdygn

tjena hallå hej! nu ligger jag i sängen och har just ätit riktig söndagsmat, lax & pressad potatis. mätt som en stock är jag. i lördags var tanken att bara vara hemma och återhämta mig, typ en soffdag helt enkelt! men sen så hör mia av sig och säger att hon ska också bara ta det lugnt, och att vi har hela huset själva. så jag tänkte, jag kan lika gärna kolla på film där som här, + att jag får träffa the worlds best.
så jag gjorde mig i ordning ochbegav mig dit. de blev ett rikigt mysdygn då vi hann med ett litet hemmaspa med ansiktimask, hårinpackning och ligga och bubbla med skum. sen kollade vi på 3 filmer, Tusen gånger starkare, Änglagård & The boy in the striped pyamas. jag gillade alla tre, alla var heelt olika filmer. tusen gånger starkare tyckte jag först bara var löjlig och konstig, men sen efter ett tag ville jag bara se den igen och började tycka om den, jo den var bra ändå! änglagård var en härlig svensk film, vill verkligen se tvåan och trean också!! the boy in the striped pyamas var  en typisk cornelia film, lite lång och berörande. den berörde verkligen, men på ett jobbigt sätt, filmen var grymt bra gjord! rekomenderar den verkligen!
sen somnande vi runt halv tre och vaknade 12. jag behövde verkligen en sån här helg, återhämtningshelg, skköööönnnnttt!

sammanfattat i bild!



 hur jag såg ut i lördags!
tröja, gina tricot
jeans, rut m.fl


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!