onsdag 22 december 2010

TVÅ DAGAR KVAR

idag vaknade jag ungefär 10 av att min kääära lillebror spelade någon typ av pingis på väggen hur länge som helst, så på så sätt började inte min dag så bra, men de vände snabbt när moa vaknade! sen hoppade jag in i duschen, och när jag stått där ett tag så tycker jag att jag ser att duschdrapperiet rör sig, men jag tänkte bara att de var väl vinden eller nått, sen ser jag något som rör sig, så jag skriker allt vad jag har på moa, men hon kommer inte.. så jag samlar mod och går ut ur duschen och kollar vad det är, och då hoppar moa fram. längesen jag vart så rädd alltså, och jag har alltid någon rädsla i kroppen när jag duschar, pga massa filmer jag sett och sånt. så de här gjorde ju inte saken bättre.. sen åkte vi in till stan, efter någon timme träffade jag mamma för vi skulle fixa en ny mobil till mig, min andra gick ju sönder. fick även med mig ett par skor från scorett med mig hem!
jag tycker att det är väldigt förvirrande med lov måste jag säga, har helgkänslan heela tiden, som gör att jag inte vet vilken dag det är, eller vilken dag de är imorn eller var igår. hm..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!