torsdag 16 december 2010

last christmas i gave you my heart

sitter på sägen och lyssnar på lite jullåtar, mysigt! det har verkligen gått så sjukt fort nu innan jul, när jag var mindre kommer jag ihåg att man tyckte att det gick såå långsamt innan jul, att msn börjde nedräkningen i november. nu hinner jag aldrig tänka så längre, jag har så mycket prov plugg och träningar så man knappt hinner med. idag hade hade vi prov i NO, det kändes jättebra faktiskt. jag och lizette, min syster, satt nog uppe lite för länge med den .. men, det lönade sig tillslut! vi fick även veta lite slutbetyg för den här terminen, jag är ganska nöjd, mitt mål är att ha VG i alla ämnen ! snart så ska vi äta middag, lax och pressad potatis med sås, haha det var min absoluta favoriträtt när jag var mindre. efter det ska jag träna, sista träningen nu sen har vi juluppehåll. hare gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!