söndag 5 december 2010

andra advent

enligt mig så är de sjuukt vad tiden går fort, känns som de inte var så längesen man hde kavajjen och en halsduk ute, och nu är det KALLT med dunjacka ?.. andra advent är det också, snart jul med andra ord.
idag har jag vaknat, ätit lunch, laddad hem filmen glitter, åkt och handlat, och nu sitter jag här. dagens planer är att packa, äta middag och gå på träning. haha kul söndag, nja..
filmen glitter var en av mina favoritfilmer när jag var mindre, men de var de mest för att min storasyster tyckte den var bra. men nu på lite äldre dagar förstår jag filmen mycket bättre, och den är verkligen bra.. och musiken i filmen gör den så jäkla bra också, och sen att en av mina favoritartister är med, mariah carey . den rekomenderas! jag älskar den.. här är något typ av medley av filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!