onsdag 29 december 2010

just gonna stay there and watch me burn

vill börja detta inlägg med att säga att jag är så less på östersund, rykternas stad. GE UPP ! '
--------------------------------------------------------------------------------------------

idag då iallfall så vaknade jag av att min fina vän michaela ringde och väckte mig, så att jag skulle ta mig upp och sen ge mig av till stan. men istället råkar jag somna om till tolv, så jag tog en buss in då istället. det var kul att träffa henne, kändes så längesen jag fick prata av mig med henne. sen träffade vi adam och kasper så vi gick med dom, trevligt! dock fick jag bara med mig tråkiga men välbehövliga saker hem, en helt vanlig vit lite längre långärmad tröja från bikbok och ett par nästan helt vanliga svarta leggings. ha en bra kväll!

1 kommentar:

alltid trevligt med en kommentar!