onsdag 15 december 2010

onsdag

haha vilka roliga rubriker jag har, aja. onsdag idag, började skoldagen med lite slöjd, och eftersom det var sista gången hade alla bakat.. jag trodde jag skulle spy, vi åt så mycket så vi inte orkade någon lunch. men gott  var det iallfall. sen gick jag och johannes hem till mig och kollade på film, det var roligt som  vanligt, idag kollade vi på Taken, den var bra, den var både spännande och en film som händer i verkligheten, tyckte dock att de skulle hända lite mer kanske.. nu har jag planerat en timme till plugg eftersom jag har prov imogon, i NO om hjärnan. jag skrev ju förut hur min vecka skulle se ut, och att idag skulle jag ha julmiddag med thea mia och karolina, men så vart det inte.. mia är sjuk blandannat och så. men somsagt, nu ska jag plugga, ha en trevlig kväll! hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!