lördag 11 december 2010

Dag 08 – Ett ögonblick

jag kommer ihåg ett speciellt ögonblick, och det är ifrån i sommras.


jag träffade en kille på storsjöcupen från mexico. vi träffades första gången på invigningen, vi började prata och så. sen traffades vi alla dagar utom en den veckan han var här. vi hade verkligen kul, och han var en fin kille. själva ögonblicket jag skulle berätta om var sista dagen innan han skulle åka hem, hem till mexico. den dagen var verkligen hemsk. vi stod mitt på en tom fotbollsplan och höll om varandra, och bara kollade varandra i ögonen. tillslut sa han, im never gonna forget you, you are so special for me and you always gonna be in my heart, och då satte han på mig ett armband som han trädde av från hans arm till min. i det ögonblicket så bara högg det till i mitt hjärta, det var så hemskt att veta att jag troligen ALDRIG mer kommer träffa den här personen i hela mitt liv, att veta att de var våra sista minuter tillsammans, man ville säga så mycket men fick inte fram ett ord. när jag kom hem därifrån, så hade han skickat den här låten till mig på facebook, även fast jag inte förstod ett ord, så kom tårarna direkt.


även fast vi bara träffades i en vecka, så berörde han verkligen mig. jag kommer aldrig glömma han, aldrig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!