onsdag 1 december 2010

Dag 02 – Min första kärlek

mitt första förhållande var med tim, i åtta månader 2008.. vi träffdes inte så ofta och vi var ganska små. förhållandet efter det var med viktor norrman, och det skulle jag villja säga var min första kärlek! vi i klassen var på någon konsärt i krokom, och jag och tjejerna i klassen satt och dreglade efter trummisen, typ han är min, nej han är miiin! sen hade emelie, en kompis hans nummer och då började jag smsa, och han frågade om jag var tjejen i den gröna tröjjan.. så började det, vi hade en jättemysig tid till sammans, och framförallt rolig. han var mer än som en pojkvän för mig, vi hade så extremt roligt, han var som en underbar vän.. vi hade 7 mil emellan oss så de vart väldigt mycket telefonpratande och smsande, ibland kunde vi prata i telefon i över 3 timmar.. det som var bra med att bo långt ifrån var det att man uppskattade verklgien stunderna vi fick tillsammans, det var så kul, men nackdelen är ju den att man lessnar litegran och kan lätt tappa känslor.. och det var det som hände för mig, men jag kommer aldrig glömma sommaren 2009!
fast.. sån där riktig äkta kärlek har jag inte hunnit varit med om än..
 
       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!