tisdag 21 december 2010

ISKALLT

ja nu är det verkligen ISKALLT! när vi åkte hem idag så var det 31- , helt sjukt.
lovet började iallfall bra, vart nöjd med mina första betyg, så det var skönt. efter vi slutat gick jag och adam hem till adam och skulle sen ta bussen till stan. när vi går ut och har varit ute i en kvart, så kommer bussen tillslut men den bara åker förbi och det står "fullsatt" på den. si vi tänkte, jaha vad gör vi nudå?! så vi började gå sakta men säkert mot stan i hopp att en till buss ska komma för bussen efter det skulle gå en och en halv timme efter.. så vi går och går, och en halvtimme efter ser vi bussen komma bakom oss så vi fick springa aaaaallt vad vi kunde till näst busshålplats, som tur hann vi. då hade vi vart ute i 45 min och de kändes som jag skulle frysa ihjäl, även fast jag hade vantar, halsduk, fodrade skor och tjock jacka.. förstår inte ?! när vi väl kommit in träffar vi mickan och går med henne ett tag, känns som jag inte träffat henne på evigheter, så de var härligt att prata av sig lite med henne. har åkt hem nu och jag har ätit middag, har en HEEL kväll framför mig, och jag vet inte vad jag ska göra av den, ska klä granen men annars så.. umgås med min älskade låtsassyster moa kanske då :) 
tjaaarråå



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!