fredag 3 december 2010

kvällsuppdatering

min dag har ungefär sett ut såhär, vaknade med min syster alldeles brevid mig, mysigt. så kollade vi på julkalendern direkt, eller ja.. hon kollade jag somnade om. sen gick jag till skolan till första lektionen HK, och där vi gjorde pepparkakor, sen hade vi NO och där kollade vi på film sen slutade jag, klockan halv tolv. då gick jag hem till lizette och vi körde våran favorit lek, ABC heter den. men skriver först massa kategorier på ett papper typ som affärer, kändisar, märken osv, sen tar man en bokstav tex R och då ska man skriva en sak på r på varje kategori, typ rut m.fl , rihanna, reebook osv :) sen när man tycker att man inte kan någe mer eller ha fyllt i alla, så säger den stopp, och den som fått flest saker får ett poäng. kanske låter urtrist men de e askul. gjorde sedan en header till therese, hoppas du vart nöjd hihi. sen vare dax för middag, sen idol och sen gick jag ut och tog luft en timma med mia, sen gick vi till henne och åt bullar, myspys. ja och nu sitter jag här, så har min  dag sett ut.. imorn bär det av till julmarknaden med lizette, mysigt!
jag och mia när vi kommit in
( snodde bild från http://www.miaa-s.blogspot.com/ )
  bilden till therese


1 kommentar:

alltid trevligt med en kommentar!