torsdag 9 september 2010

torsdag

oseriösoseriösoseriösoseriösoseriösoseriösose


efter skolan idag skulle mia testa nå käder här till HÖGSTYRELSEkortet imorn, som faktiskt vart asbra!
men hon försvann fort för hon skulle iväg och dansa för första gången med thea på wendelas, skulle egentligen vart med men jag har för mycket.. rock on girls, kommer sitta längst fram på vårshowen!
ronja följde också med hem, känns som jag inte träffat henne på ett jävla bra tag, skönt att prata lite med henne igen! hon är faktiskt min halvsyster, hennes mamma är tillsammans med min pappa :)
duktiga som vi var lagade vi mat, och allt dedär..
nu känner jag sånt träningssug så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
plugg har jag med mig hem, har såklart missat massa genomgånger eftersom jag vart sjuk, UNDERBART. eller..
PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!