söndag 19 september 2010

GLADA nyheter

så var man hemma efter första damlagsmatchen, JIPPPIEEE ! vi vann mot orrviken med 4-0, kändes ganska skönt dårå. första kvarten skakade jag verkligen där bak i mål och gjorde en liten pinsamm tabbe, men sen så gick de ganska bra, mina utsparkar var sissådär, haha jag fick inte ett ända skott på mål, så de var lite tråkigt. men utrusningar fick jag göra! har hemma match igen halv sex hemma på tisdag :)

vaknade den här morgonen av att moa hällde kallvatten på mig, fan vad sur jag vart då de var inte roligt kan jag säga..
sen nu ikväll duschade jag och när jag skulle ut ur duschen så hade den lilla busen låst upp och stod och lurade bakom badskynket och hällde ju kallvaten på mig och skrämde livet ur mig. PUSS PÅ DIG!
imorn är de skolfotto, tre veckor försent, inte ett dugg förvånad! så är det ALLTID!
ska kolla lite på ensam mamma söker nu.
que lo pases bien, ciaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!