fredag 3 september 2010

fridaynight, yeaa oaoaoao


ikväll blir ditt det trevligt hemmamys. jag har laddat hem andra sesongen av min favoritserie , ONE TREE HILL. finns ingen serie i världen som kan jämnföras med det. jag kan kolla på det huuur länge som helst, alltså man blir beroende!
när molly kom hem idag var det så mysigt, då hade hon med sig massa godis och hon var också sjuk. så vi satt i soffan och mös med godis och samtalade :)
nu hoppas jag verkligen att jag blir frisk till på söndag, eftersom matchen igår vart inställd pga att de var för många sjuka.. så nu blir det taggning inför söndag! imorn kommer dom felfria som dom kallar sig hem till oss, mias familj, albins familj och marie och hans med familj! vi har haft våraa middagar sen vi var små, alltid lika roligt! hare bra så länge , ciiaoo

1 kommentar:

alltid trevligt med en kommentar!