torsdag 23 september 2010

21:05

har kommit hem från träningen, som inte gick så bra. allt snurrar ju bara när det är så mörkt, jag blir bara förvirrad, men de är jag i stort sätt för de mesta men ändå..
imorn ska vi ha discot, för småttingarna på skolan, ska väl bli roligt. bra musik blir det iallafall :)
är iallfall asglad för att jag har fått min data tillbaka, fattar inte hur jag överlevde utan den förut när jag inte hade fått den i julklapp..
imorn ha rjag bara två lektioner, vilket är sjukt sköönt, HK och NO. fast HK gillar ju jag iof, älskar att laga mat, fast mest att baka :)

would you dance, if i asked you to dance, would you run, and never look back, would you cry, if you saw me crying, would you save my soul toonight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!