lördag 18 september 2010

moamys

buenos dias guapos!
nu har jag vaknat och ska snart käka frukost. gårdagens träning var helt underbar, att träffa alla igen, och allt skratt. åh vad glad jag är att jag gick på den där första träningen iallafall. hade ju tänkt att inte satsa på JH och inte komma på någon träning. men så pratade min målvaktstränare med mig och tyckte verkligen att jag borde vara med, så träningen innan ytterhogdal 2010 var min första. sen blev jag uttagen till lägret, och de var äreligt talat en av dom bästa veckorna i mitt liv! tack alla för det, för att ni verkligen gjorde 5 av mina dagar så bra.
men också fick jag ju höra att jag ska stå min första match på söndag, och jag ska inte bara stå en halvlek jag ska stå TVÅ! ååååh jag är så sjukt nervös, men de ska bli kul!
idag ska jag vara hemma med sjuklingen moa, och vi ska bara kika på film och mysa :)
hare gött, skriver sen!


underbara ytterhogdal 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!