torsdag 2 september 2010

dagen


dagen började med att jag var lite tjock i halsen, första tanken var SHIT kan jag inte spela ikväll då? :S men tänkte att jag skickar inget sms för de kanske går över över dan, men de gjorde de minsann inte.. de vart bara värre! men matchen vart ändå inställd, så min första är på söndag!
hade origentering på jumpan idag, fast både jag och mia är sjuka så vi gick ett enkelt varv. vi gick där och pratade och rätt som de va så skriker mia rätt ut hur högt som helst, haha då låg det en död mus på stigen framför.. sen när vi gick lite frammåt så hör vi massa pip, då är de MUSPIP, och sen när vi går lite till och mia skakar så springer de en mus framför hennes fötter. haha åh vad jag skratta !
nu sitter jag på sängen och har just fikat och ska sova om någon timme eller så.. ska bli skönt, huvudet dunkar och halsen tjocknar. imorn slutar jag tolv, så då ska jag träffa mickan! saknar henne sjukt!
PUSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!