tisdag 14 september 2010

men YES

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH när jag loggade in nu vart jag superduper glad, hanna skrev på msn kolla din mail, och då gjorde jag det, och då stod det: I det här mailet kommer även, för vissa tjejer en kallelse till match. Alla får samma mail men det är de 28 tjejer som vi namnger som är kallade.Alla får mailet för att alla ingår i truppen och vi tycker att samma information ska gå ut till alla. och jag var kallad, gladare tjej!
fick även ett sms av maja där de stod att hon inte skulle träna, och inte min målvaktstränare heller så de blev inge av med de idag.. så jag åkte inn till stan där mamma skulle hämta mig, fick med mig ett par vanliga leggings hem. nu ska jag ta tag i engelskan och kika på idol tänkte jag..
hare!

lite bilder sen igår dårå :)
(lägg märke till på bilden på thea så var det någon som hade med cykeln in i affären?!? )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!