torsdag 30 september 2010

the day

(haha kolla bilden längst upp till vänster, den borde jag och moa ha på vårat rum vi är livrädd på nätterna)



ja.. duktig som man var i morse på kaféet så skar jag nästan av mig hela fingertoppen, så de har blött i fleera timmar. inte kul.. alltså jag älskar att praoa på kaféet, de är så jävla kul! och inte svårt alls, när man har fått sett vad man ska göra en gång så kan man de sen! och de e så kul att servera, och liksom göra saker på tid när man har fått beställning.. efter jag jobbat klar idag så åkte jag och mamma in på stan en timme, fick med mig en tröjja och ett par jeans hem wonderful! ikväll ska jag plugga lite tänkte jag, vet att jag har 2 prov men vet inte i vad eller vilket ämne.. jättebra. ja, min dag i stort sätt..

tröjja, lindex
jeans, cubus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!