fredag 15 oktober 2010

snodde lista av ida :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: -
Vad gjorde du kl 08 imorse: hos mormor
Vad gjorde du för 15 min sedan: lyssnade på det kan bli vi två
Det sista du sa högt: jaså?
Det senaste någon sa till dig: den här låten är asbra!
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: godis
Vad var det senaste du köpte: skor
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit?
Vad är det för väder hos dig nu: KALLT OCH JÄVLIGT
Godaste glassmaken: melon och regnbåge
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja!
Sover du tungt: tungt?
Drömmer du mardrömmar: väääldigt sällan, men jag hatar när det väl händer
Trivs du med ditt jobb: arbetslös
Favoritklädsel: jeans, höga eller låga!
Favoritlåt just nu: gubben i lådan
Vad ser du om du tittar till höger: therese :')
Vad gör dig glad just nu: mina fina vänner!
Vad ska du göra härnäst: fika!
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: less, förvirrad, ledsen
Favoritgodis: choklad!
Kläder just nu: leggings, linne, skjorta & halsduk
Sommarplaner: vara med så mycket kompisar som möjligt, har inte tänkt så långt mer..
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: nej, men önskar att jag kunde spela gitarr
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska
Vad är viktigast för dig: vännerna !
Är du kittlig: ibland
Snarkar du: inte vad jag vet
Stjärntecken: fisk
Äckligaste insekten: SPINDLAR
Längtar du mest efter just nu: Min säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!