måndag 11 oktober 2010

åkte till mamma

tjaaaaaaa, kom just hem från johannes ♥
dagen i ö,vrigt har väll varit okej.. skulle vara duktig och kliva upp en timme tidigare än vad jag behövde åsså när klockan ringer ringer den ju typ tre sekunder sen stängs den av?! jaha?! så jag vaknar ju inte till ordenligt.. så en kvart innan jag börjar ringer ju johannes och väcker mig, vilken sjuk tur jag har alltså, tacktacktack! men jag duschar ju på typ tio min och klär på mig och annat på fem så man kommer till skolan 10 min försent.. k l a n t i g t !
sen skulle ju vi ha konditionstest på jumpan, springa så långt man kan på 12 min och skriva typ träningsdagbok och skit. men också har jag glömt min astmasprejj hos mamma så jag kan inte göra den där skiten, så på fredag ska jag göra det. jippie.. nu ska jag ta och kolla på lite one tree hill, var ju typ 100 år sen sist..


du har alltid varit som en bror för mig, och kommer alltid att vara..
från mina första steg till mina sista.
tack för att du finns! albin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!