måndag 4 oktober 2010

på topp

haha vad jag verkligen älskar min klass, jag har verkligen skrattat idag! ni är underbara!
fick veta igår att vi skulle ha bad idag, och jag skulle vara duktig och packa ner allt som schampo och balsam bikini med mera. men ÄNDÅ när jag kommer till skolan idag så har jag glömt handduk, så är det JÄMT, jag glömmer jämt något.. badet idag var roligare än vanligt, för vi hade disco typ i poolen, med hög musik, då gick allt mycket fortare. hihi. ända sen jag kommit hem har jag bara suttit vid datan, och pratat på skype med bla johannes och filippa, trevligt trevligt. det suger verkligen att vi har träningsuppehåll, det är så sjukt roligt med fotboll just nu! har aldrig kännt den här spelglädjen förut.. underbart!

2 kommentarer:

  1. haha men du sa ju i bilen att du skulle hämta den hos din pappa? :s
    LJUGARN :)

    SvaraRadera
  2. förlåt att jag glömde att jag skulle hämta den :) HAHA!

    SvaraRadera

alltid trevligt med en kommentar!