onsdag 27 oktober 2010

en vanlig onsdag

vaknade försent, som vanligt.. fick skynda mig att göra mig i ordning, åkte med mamma till busstorget och tog en buss därifrån till skolan. vi började egentligen tio i nio, men jag var på skolan tio i åtta, så jag somnade 45 minuter på skolan.. haha :) har vart ganska slapp dag ändå, började med slöjd, sen lunch, ( jag och johannes gick hem och åt nudlar och chokladpudding), no där vi bara kollade på bilder, spanskaprov som var aslätt :) fick även reda på att jag fick G på förra svenskaprovet, heeeeeeeelt ok. ska snart gå till mormor och äta lite god mat och sen sticker jag och mia på ett kyrkmöte för vi ska vara värdar på ett dop på söndag, man måste typ göra något sånt innan man konfirmerar sig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!