onsdag 13 oktober 2010

kanske väääärldens slappaste dag..

ja, började skoldagen med en liten konsär, gick sen ner till slöjden en 45 min och lyssnade på en tant från byn där man gör lovika vantar, gick sedan och åt och åkte därefter på en liten yrkesmässa på travet.. slutade typ halv tre :) sen efter det gick jag och mia till lillänge och köpte skor. inte en ända riktig lektion, skönt.. känner mig väldigt på humör, och jag vet inte varför :) kanske för att jag har världens finaste människor runt om mig, dom som gör mina dagar!
imorn är det torsdag, och då kan man säga imorn är det fredag?!?! har veckan gått liiiiiiiite fort eller? ehmn ja de har den, den springer iväg som vanligt. och musiken gör mig på väldigt bra humör, kent oskar linnros howie day cee-lo green the pouges rihanna daniel adams-ray Nneka, dom åtta grupper/artister som ligger längst ner på min lista nu, alltså dom jag lyssnar mest på!
fast jag blir galen på en viss myra, saknar den så förbaskat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!