tisdag 26 oktober 2010

JAAAA fast näe

idag skulle vi ha någon typ a "friliufsdag" på skolan. då elever från högskolan eller va de va kom och hade massa idrottssaker med oss.. börjde med kampsport, då felicia nästan slog ihjäl mig, är 99% säker på att jag kommer ha blåmärken imorn, AJ. aja, sen rullade de på ganska bra, asgod lunch, köttfärssås med spagetti, som jag åt så de ärligt kändes om jag skulle rulla fram. slutade ett och duschade och gjorde mig i ordning och träffade sen min fina vän julia på stan :) väldigt längesen må jag säga, allt för längesen.. aja trevligt var det iallfall. letade efter en klänning gjorde jag också, och jag fick med mig en hem. men när jag kommer hem och testar den hemma så känns den inge bra, så jag ska lämna tillbaka den och köra på någon av dom andra 37 jag testade :)

julia♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!