lördag 9 oktober 2010

slappare dag

började dagen med att ringa och vecka johannes som vanligt.. började med HK lektion, gjorde bullar, sen hade vi prov i NO sen slutade vi.. jag tror provet gick helt okej, har fått G på mina två första prov i åttan... KANSKE att de blir högre den här gången! slutade alltså kvart över elva, gick hem, packade mina saker och gick till mia för en hel helg.. kvällen tillbringades i brunflo, tack för kvällen mia och johannes ! :)
nu ligger jag mia och matte och kollar på tomten är far till alla barnen, faaaaaaaaast jag ville inte från början för jag ser den bara dagen före jul, alltså en gång om år, men mia tjatade ju så okejdå.. den är så jävla rolig!
ja , jag har en kussin som är homosexuell..
ja han heter gunnel
nejje, han heter gunnar!
ja som din förra man då!
men jag menar min kussin gunnar
ja, ibland åker ju inte hissen ända upp,
gunnel ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!