söndag 24 oktober 2010

gamla goda tider!

haha ååh, längesen jag skrattade såhär mycket! mia var hit en sväng, och sa åt mig att leta efter ett kort, men istället så hittae jag våran gamla dagbok vi skrev i varannan vecka, alltså hon hade den en vecka och jag den andra.. 2006.. så sjukt roligt! sen hittade vi massa brev hon hade skrivit, eftersom vi brevväxlade, fast än att vi gick i samma klass.. i dom breven kunde de typ stå, vad åt ni för mellis i fredags? vilka fröknar stängde? var du sist? vilket är ditt favorit ämne?
och på första sidan i dagboken står det:
bettan
Mias och Cornelias dagbok är jätte hemig.
Regler :
1. Man får högst skriva 2 sidor
2. Varje sida ska vara fylld

3. Alla hemlig hetter
4. man får skriva känslor och hur man tycker och tängker, man får skriva vad man vill

5. man får inte skriva skit om den man delar dagboken med
Lovebizzarna

jag skulle ju vara lite klurig och dra med någon musstämpel och skriva, vilket djur? också skulle mia skriva vilket djur, HAHA. sen hade jag skrivit en rolig historia som jag tyckte var så sjukt bra! blondinen får ett gosedjur som är zebrarandigt, vad döper hon den till? svar : pricken.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!