fredag 11 mars 2011

torsdagen



torsdagen var HELT underbar. jag och mickan kunde inte få bättre väder, helt okej före var det också! det vart perfekt alltihop. sen träffade vi ju kasper och niclas och åkte med dom, de var också trevligt.
åre var sjukt kul, jätteroliga backar och mycket folk! jag vill ha stuga där..
sen 17.20 tog vi bussen hem, jag somnade på bussen, vi var verkligen trött. vi hade ju åkt skidor från runt nio till fyra, så de kanske inte var så konstigt.
sen när jag kom hem åt jag lite mat, sen gick jag till mia och skulle sova där med hon & lotta. när jag kom dit hade dom förberett min favoriträtt, chokladpudding. så vi åt chokladpudding och kollade på sandor slash ida. jag har sett filmen kanske 3 gånger tidigare, men de var ett tag sen nu, så de var kul!
sen runt tio gick vi upp och gjorde en god frukost och sånt. runt två åkte mia och skulle vara barnvakt och lotta skulle hem, så då gick jag hem. ikväll tror jag att jag bara ska vara hemma, har inte varit hemma någon kväll alls på hela lovet. men vi får se hur de blir med de!
imorn ska jag och några tjejer vara hos michaela, och ha trevligt! sen sover jag där och på söndag går vi på gudstjänst, varken hon eller jag har varit på några, och jag ska ju ta konfirmationen och då måste man gå på tio gudstjänster. jag kanske har gått på 3..
hare fint, hej


bild sen igårkväll !

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!