torsdag 17 mars 2011

im coming up only to hold you under

känner mig ganska less och sånt, har en del att göra så det finns inget bloggsug i mig.
igår var det onsdag, då tränade jag från 7-10, vi körde dubbelpass, de kommer bli så varje onsdag, men det var bara roligt! klockan åtta var det ett typ av aerobics så dom körde jättepeppande musik, det var så kul!
idag fick jag tillbaka ett noprov, tror aldrig jag vart så glad över ett prov. vi hade om alla dom sju sinnena, och jag tyckte allt var askrångligt med allt med synen och örat osv.. så jag hade siktat på max ett g, och sen fick jag beskedet om ett vg idag, så sjukt skönt! sen så hade jag även prov i so om revolutioner idag. jag tycker inte om revolutioner kan jag ju meddela.
om någon timme byter jag om och åker till JKarenan och spelar träningsmatch mot frösön, de blir roligt!
kanske bloggar lite mer sen, hörshej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!