tisdag 22 mars 2011

happiness

Tisadag idag då, långt kvar till helg :(
idag efter skolan åkte jag och mia in till stan, gick lite där och träffade medi också, trevligt!
idag har det varit kanske världens konstigaste väder. först typ lite blåsigt/regnigt, sen sol, sen storm, sol, storm, sol och nu typ mulet/blåsigt. fattar ingenting!
fick med mig ett linne hem, och igår köpte jag ett nytt dream matte mouse, använde det jätte mycket förut, men glömde bort hur bra det var! det är verkligen bra, fläckfritt och man kan hitta sin exakta hudfärg, lovely.
igår fick jag också en försenad födelsedagspresent av Åsa och Ronja, världens största hårspray från åsas sallong. den kanske inte ser så stor ut men tro mig, det är den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!