måndag 14 mars 2011

scared to never get it again

hallåå. har inte inte kunnat bloggat nått i helgen för jag har haft ganska fullt upp. eller ja, i fredags stannade jag som sagt hemma på kvällen. tog en promenad med johannes, sen gick jag hem och kollade på lets dance med pappa och somnade tidigt. på lördagen sov jag till länge, och runt fyra åkte jag och johannes in och kollade på en match på arenan, sen gick jag till mickan och sov där och var med mia michaela thea clara & olivia. riktigt trevlig kväll, som vanligt med dom puddingarna. sen på söndag vaknade allihop upp i soffan, jag åt nutella till frukost. jag ÄLSKAR nutella. sen åkte jag hem runt fyra och tränade på kvällen.
idag började skolan, eller ja, tror ingen missat de. haha, närå men det var jobbigt. mia ringde och väckte mig så jag fick stressa lite. på idrotten hade vi bedminton, hur kul som helst! sen tog jag bussen till stan och åkte hem därifrån med mamma.
nu sitter jag hemma och funderar på att åka till min syster.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!