söndag 6 mars 2011

low low low

min helg har vart såhäääääääääääär bra! har spenderat den med underbara tjejer. men den har gått så otroligt fort..
igår åkte jag in till mickan
lördagsklädseln nedanför här!

vi gick på stan på dagen och bara pratade av oss, har saknat henne så mycket!
lite saker fick jag med mig hem också, en jacka från monki & en poncho från glitter. väldigt nöjd!

senare på kvällen kom thea och mia, då gick vi och köpte mat och gjorde tacos! mysigtmysigt. senare på kvällen kom clara också, och kvällen vart hur trevlig som helst, tack tjejer. sen runt två somnade jag och michaela hos henne, vaknade upp morgonen hyffsat tidigt, kollade på mtv i några timmar, hehe. sen gick vi och fikade och sen åkte jag till ås och tränade.
vanligt vis brukar de här vara en sån här jobbig dag med ångest för att de är skola dagen efter, men vi har vårt efterlängtade lov, det var verkligen behövligt. jag är så skolless så usch.
imorn åker jag till pappa,  sköntskönt. närmare till allt och de går mer bussar.
hörshej

BILDER SEN LÖRDAGKVÄLL




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!