söndag 20 mars 2011

its not natural to me that you are nice to me

min helg har varit helt okej. vart förkyld i fredags för jag spelade en match ute på jämtkraftarena i 4- och satt sen halva på bänken så de vart lite kallt.. så fredagen gick jag på stan en snabbis och sen var jag bara hemma och kollade på youtube med mamma, vi skrattade så vi grinade. lördag hade jag på dagen JH träning, de gick inte så bra. mitt huvud kopplade inte och det var allmänt tungt. lite senare åkte vi in och åt middag på eastern palace hela familjen, det var mysigt. direkt efter kollade jag och lite trevligt folk på musik direkt, älskar den tävlingen, så roligt att kolla på, man hittar alltid sina favoriter och dom man håller att tappa hakan åt. ett tag efter det hämtade pappa mig, och vi kollade på rocky och åt glass. han vart så förvånad när jag sa att jag aldrig hade sett den så då köpte han 1.an och 2.an. den var bra! idag, min söndag har jag spenderat i kyrkan men konfirmationen, det var väldigt segt idag må jag säga.. egentligen hade jag match direkt efter, men den ställdes in. tråkigt! ja vad ska jag göra ikväll då? ingenting alls.. sitta framför datan  och kolla solsidan och one tree hill.
hare fint, hej


innan jag skulle in på stan i fredags, fick med mig lite saker hem, kanske kommer bild på de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

alltid trevligt med en kommentar!